بنگلورو کے ایک اپارٹمنٹ میں 1خاتون اور اُس کی 3 سالہ بیٹی کا قتل

پولیس کو گھر میں خون میں لت پت پڑی لاشیں ملی ہیں اور مزید تفتیش جاری ہے۔

ایک نامعلوم شخص نے بدھ 6 اکٹوبر کو بنگلورو میں بیگور تھانہ حدود کے تحت چوڈیشوری نگر میں ایک اپارٹمنٹ میں ایک خاتون اور اس کی 3 سالہ بیٹی کا گلا کاٹ کر قتل کر دیا۔ اس کی بیٹی رتنیا (4) یہ واقعہ اس وقت سامنے آیا جب چندرکلا کی بہن نے اس جگہ کا دورہ کیا۔ پولیس کو گھر میں خون میں لت پت پڑی لاشیں ملی۔ ماں کی لاش ہال سے ملی جبکہ 1 بچے کی لاش ایک کمرے سے ملی۔

پولیس نے بتایا کہ چندرکلا کا خاندان 4 سال قبل بنگلورو منتقل ہوا تھا۔ اس کے شوہر چننویرسوامی ایک گارمنٹس فیکٹری میں کام کرتے تھے۔ ان کا تعلق چتردرگا ضلع سے تھا۔ چندرکلا اپنی بیٹی کے ساتھ گھر میں رہتی تھیں اور وہ آیورویدک مصنوعات کی آن لائن مارکیٹنگ کرتیں تھیں۔ اس جوڑے کے 2 بچے تھے اور ان میں سے ایک کو ہاسٹل بھیجا گیا تھا۔

ابتدائی تفتیش کے مطابق پولیس کو پتہ چلا ہے کہ چندرکلا کے شوہر چننویرسوامی کے کام پر جانے کے بعد صبح ایک نامعلوم شخص گھر میں داخل ہوا۔ ابھی تک اس کیس میں کوئی گرفتاری عمل میں نہیں آئی ہے۔ ذرائع کا کہنا ہے کہ نامعلوم شخص دوپہر کے وقت گھر سے نکلا۔ پولیس کو ماں اور بیٹی کے قتل میں اس کے کردار پر شبہ ہے۔

پولیس نے بتایا کہ وہ ارد گرد کے علاقوں سے سی سی ٹی وی فوٹیج حاصل کر رہے ہیں تاکہ شرپسندوں کے بارے میں سراغ مل سکے جو متاثرین کے گھر میں داخل ہوئے ہوں۔

تفتیشی حکام کے مطابق مبینہ طور پر چندرکلا اور ان کی بیٹی پر 20 سے زائد وار کیے گئے اور ان کے گلے بھی کاٹے گئے۔ پولیس نے بتایا کہ شرپسندوں نے گھر سے سونے کے زیورات چھین لیے ہیں۔ موقع پر دستیاب سراغوں کی بنیاد پر، ڈپٹی کمشنر آف پولیس، بنگلورو ساؤتھ ایسٹ، جوشی سریناتھ مہادیو نے دوہرے قتل کی تحقیقات کے لیے 4 ٹیمیں تشکیل دی ہیں۔ پولیس کا کہنا ہے کہ مزید تفتیش جاری ہے۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

error: Content is protected !!