پی ایم مودی کا دورہ کرناٹک، سیکورٹی کی بنا پر راستے کی قریب تمام کالجز میں تعطیل کا اعلان

بنگلورو: 19/جون- وزیراعظم نریندر مودی کے 20 جون کو بنگلورو اور میسور کے دورے پر ہی‏ں، اس دوران کئی تقریبات میں ان کی شرکت کے پیش نظر کرناٹک حکومت نے سیکورٹی وجوہات کی بنا پر ان کے سفری راستے کی قریب تمام کالجز اور اعلیٰ تعلیمی اداروں میں تعطیل کا اعلان کیا۔

کرناٹک میں اعلیٰ تعلیم کے وزیر سی این اشوتھ نارائن نے ہفتہ کو کہا کہ اس سلسلے میں ایک سرکاری حکم نامہ جاری کیا گیا ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ “یہ آئی آئی ایس سی، گوراگونٹے پالیہ، سی ایم ٹی آئی، رنگ روڈ، ڈاکٹر راجکمار میموریل فلائی اوور، لگرے برج، نیننداہلی، میسور روڈ آر وی کالج، ناگرابوی، سمانہلی فلائی اوور، ایم ای آئی جنکشن، گووردھن ٹاکیز، یاشا پور کے آس پاس کے اعلیٰ تعلیمی اداروں پر لاگو ہوگا۔ اور جکورو ایروڈوم روٹ،”۔

بسواراج بومائی انہوں نے کہا کہ وزیر اعظم کے بنگلورو اور میسور کے دورے کو کامیاب بنانے کی تیاریاں زوروں پر ہیں۔ وزیر اعظم 20 جون کو کرناٹک کا دورہ کریں گے۔

سی ایم کے مطابق پی ایم مودی صبح 11:55 بجے یلہنکا ایئربیس پر پہنچنے والے ہیں، پھر دو پروگراموں میں شرکت کے لیے ہیلی کاپٹر کے ذریعے انڈین انسٹی ٹیوٹ آف سائنس جائیں گے۔ وہ کرس گوپال کرشنن کے 450 کروڑ روپے کی لاگت سے تعمیر کردہ برین سیل ریسرچ سنٹر کا افتتاح کریں گے اور مائنڈ ٹری آرگنائزیشن کی طرف سے بنائے جانے والے 850 بستروں کے ریسرچ ہسپتال کا سنگ بنیاد رکھیں گے۔

LIVE

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

error: Content is protected !!