کرناٹک: 25/اکٹوبر سے پرائمری اسکولس کے1- 5 کلاسیس کُھلیں گے

ریاستی حکومت نے پیر کو کہا کہ کرناٹک میں کلاس 1 سے 5 کے طلباء کے لیے 25 اکتوبر سے دوبارہ کھل جائیں گے، کوویڈ 19 کے مناسب رویے اور محکمہ پرائمری اینڈ سیکنڈری ایجوکیشن کی طرف سے جاری کردہ ایس او پیز پر سختی سے عمل کرتے ہوئے۔ 

بنگلورو: 18/اکٹوبر- کرناٹک حکومت نے پیر 18 اکتوبر کو اعلان کیا کہ کلاس 1-5 میں پڑھنے والے طلباء کے لیے فزیکل کلاسز 25 اکتوبر سے دوبارہ کھلیں گی۔ وبائی مرض کے آغاز کے بعد یہ پہلی بار ہے کہ پرائمری طلباء کے لیے اسکول دوبارہ کھل رہے ہیں۔ حکومت کی جانب سے پیر 18 اکتوبر کو جاری کیے گئے ایک نئے حکم کے مطابق، ان پرائمری کلاسوں کے سکول 50 فیصد صلاحیت کے ساتھ 25 اکتوبر سے شروع ہوں گے۔ کلاسز جسمانی دوری کے اقدامات کے بعد منعقد کی جائیں گی اور کلاسوں کو روزانہ کی بنیاد پر سینیٹائز کیا جائے گا۔ 

تمام کلاسوں کے لیے، اساتذہ کو مکمل طور پر ویکسین کی ضرورت ہوتی ہے-یعنی انہیں COVID-19 ویکسین کی دونوں خوراکیں ملنی چاہئیں۔ طلباء کو کلاس میں شرکت کے لیے اپنے والدین سے رضامندی کا خط لے جانے کی ضرورت ہے۔ آن لائن موڈ آف سکولنگ ان طلباء کے لیے جاری رہے گا جو جسمانی کلاسوں میں شرکت نہیں کرنا چاہتے۔

کرناٹک حکومت نے کہا ہے، کلاسوں کے لیے والدین کی رضامندی کا خط لازمی ہے۔

بنگلورو میں نامہ نگاروں سے بات کرتے ہوئے چیف منسٹر نے کہا تھا کہ 1 سے 5 ویں جماعت کے طلباء کے لیے اسکول دوبارہ کھولنے کا فیصلہ لیا جائے گا۔ کوویڈ 19 کے معاملات میں کمی کے ساتھ حکومت نے 6 سے 8 کلاس کے طلباء کے لیے 6 ستمبر اور 9 سے 12 ویں کے طلباء کے لیے 23 اگست سے اسکول کھولے تھے۔ 

اس سے قبل پرائمری اور سیکنڈری ایجوکیشن کے وزیر بی سی ناگیش نے کہا کہ کوویڈ 19 پر ریاست کی ٹیکنیکل ایڈوائزری کمیٹی کی سفارش کی بنیاد پر کلاس 1 سے 5 کے طلباء کے لیے اسکول دوبارہ کھولے جائیں گے۔ اگر وہ 21 اکتوبر سے کہیں گے تو ہم شروع کریں گے، اگر وہ 1 ہفتے بعد کہیں گے تو ہم 1 ہفتے بعد شروع کریں گے۔ 

انہوں نے اس بات کو نوٹ کرتے ہوئے کہ حکومت 1 سے 5 تک کلاسیں شروع کرنا چاہتی ہے، “لیکن ہمارا منصوبہ یہ ہے کہ ابتدائی 1 ہفتے یا اس کے دوران نصف دن کی کلاسیں ہوں، اور ایک بار جب طلباء استعمال کرلیں اس پر اس کے بعد مکمل دن کی کلاسیں”۔

تاہم، وزیر نے کہا کہ LKG (لوئر کنڈرگارٹن) اور UKG (اپر کنڈرگارٹن) کے بچوں کے سکول دوبارہ کھولنے کے بارے میں کوئی فیصلہ نہیں کیا گیا ہے۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

error: Content is protected !!