میں جب تک زندہ ہوں بنگال میں BJP کو 1 انچ زمین نہیں دوں گی: ممتابنرجی

ممتا بنرجی نے کہا کہ آج تیسرے مرحلے کی ووٹنگ ہو رہی ہے۔ اگر پولیس الیکشن سے پہلے تشدد کرتی ہے تو اس کی ویڈیو بنائیں اور وائرل کریں۔

کلکتہ: وزیر اعلی ممتا بنرجی نے کہا ہے کہ وہ جب تک زندہ رہیں گی بھارتیہ جنتا پارٹی کو ایک انچ بھی زمین نہیں جیتنے دیں گی۔ ترنمول کانگریس کی صدر نے ضلع ہگلی کے بنڈیل میں انتخابی اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے گزشتہ روز کہا کہ کسی بھی باہری کو بنگال پر حکمرانی کی اجازت نہیں ہوگی۔ میں مر جاؤں گی، لیکن بی جے پی کے لئے ایک انچ بھی گراؤنڈ نہیں چھوڑوں گی۔

ممتا بنرجی نے کہا کہ میں نے انتخابات سے پہلے جان بوجھ کر ایک ٹانگ توڑ دی ہے، لیکن ایک پیر سے میں بنگال کو فتح کروں گی اور آنے والے دنوں میں دو پیر سے دہلی کی جیت حاصل کروں گی۔ ممتا بنرجی نے کہا کہ آج تیسرے مرحلے کی ووٹنگ ہو رہی ہے۔ اگر پولیس الیکشن سے پہلے تشدد کرتی ہے تو اس کی ویڈیو بنائیں اور وائرل کریں۔

نندی گرام میں بھی بوتھ ایجنٹ کو نشانہ بنایا گیا۔ اس کی ناک ٹوٹ گئی تھی، لیکن وہ ایجنٹ جو اسے مارنے کا عزم کرے گا، بوتھ سے نہیں چھوڑے گا۔ نندی گرام کے انتخاب سے قبل ہی ان پر تشدد کیا گیا تھا۔ اس کی وجہ سے مجھے بوتھ پر بیٹھنا پڑا۔ ممتا بنرجی نے کہا کہ میں جیت جاؤں گی، جہاں بھی کھڑی ہوں گی وہاں سے جیت جاؤں گی، لیکن اس کے ساتھ ہی مزید نشستیں بھی جیتنی ہوں گی۔

اس موقع پر ممتا بنرجی نے ایک بار پھر منتر پڑھتے ہوئے کہا کہ ’’میں ایک برہمن گھرانے کی بیٹی ہوں۔ ہم سب ایک ہیں۔ ہمارے درمیان کوئی تفریق نہیں ہے۔ کوئی بھی گجراتی بنگال پر حکمرانی نہیں کرے گا۔ آنے والے دنوں میں، ہمیں میدان میں اترنا ہے اور بی جے پی کو یہاں سے خالی کرنا پڑے گا۔ انہیں فساد پھیلانے کی کی اجازت نہیں ہوگی۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

error: Content is protected !!
Open chat
1
!Hello
!How Can I Help You
واٹس ایپ گروپ جوائن کرنے کیلئے نیچے لنک پر کلک کریں۔

https://chat.whatsapp.com/Cu3chd0osKYFJfN3AkBLQ9