کنگنا نے کہا- مہاراشٹرا کسی کے باپ کا نہیں، 9 ستمبر کو ممبئی آونگی

سنجے راوت نے شدید رد عمل کا اظہارکرتے ہوئے کہا کہ آنے دو دیکھیں گے، ممبئی مراٹھی مانش کے باپ کی ہے ، جو اسے قبول نہیں وہ اپنے باپ دکھائیں۔

بالی ووڈ اداکار سوشانت سنگھ راجپوت کی موت کے بعد ، ممبئی پولیس کے طریقہ کار، مایانگری میں اقربا پروری اور منشیات کے روابط کو بلند انداز سے اٹھانے والی کنگنا رناوت نے مہاراشٹر میں حکمران شیو سینا پر حکمرانی کی دھمکیوں پر حملہ کرتے ہوئے کہا ، “مہاراشٹرا کسی کے باپ کا نہیں ہے، 9 ستمبر کو آونگی ہمت ہے تو کوئی روک کر دکھائے-

کنگنا نے جمعہ کے روز شیوسینا کے ممبر پارلیمنٹ سنجے راوت ، مہاراشٹر کے وزیر داخلہ انیل دیشمکھ ، ایم ایل اے پرتاپ سرنائک کے انہیں ممبئی میں داخل نہ ہونے کی دھمکیوں کے جواب میں ٹوئیٹ کیا ، “کسی کے باپ کا مہاراشٹرنہیں ہے۔” مہاراشٹر اسی کا ہےجس نے مراٹھی فخر کا احترام کیا ہے اور میں ڈنکے کی چوٹ پر کہتی ہوں ہاں میں مراٹھا ہوں۔ ان کی اوقات نہیں ہے، انڈسٹری کے سو سالوں میں ، مراٹھا فخر پر ایک بھی فلم بنائی ہو۔ میں نے اسلام ڈومنیٹ انڈسٹری میں اپنی جان اور کیریئرکو داو پر لگایا، شیواجی مہاراج اور رانی لکشمی بائی پر فلمیں بنائی۔ آج مہاراشٹر کے ان ٹھیکیداروں سے پوچھو ، مہاراشٹر کے لئے کیا ہے؟ “

اداکارہ نے کہا ، “ایک عظیم باپ کا بیٹا ہونا آپ کا واحد کارنامہ نہیں ہوسکتا، آپ کون ہیں جو مجھے مہاراشٹر سے محبت یا نفرت کا سرٹیفکیٹ دینے والے۔ آپ نے یہ کیسے طے کیا کہ آپ مجھ سے زیادہ مہاراشٹر سے محبت کرتے ہیں اور اب مجھے وہاں آنے کا کوئی حق نہیں ہے؟

کنگنا کے بالی ووڈ سے منشیات مافیا کے رابطے کو بے نقاب کرنے کے لئے سیکیورٹی کا مطالبہ کیا اس کام کے لئے ممبئی پولیس پر عدم اعتماد کے بارے میں دئے گئے بیان کہ اب مجھے مووی مافیا سے، ممبئی پولیس سے ڈر لگتا ہے، پر مہاراشٹر کے وزیر داخلہ انل دیش مکھ نے کہا کہ جس طرح کنگنا نے ممبئی پولیس پر عدم اعتماد ظاہر کیا اور اس کی بدنامی کی ہے اسے ممبئی میں رہنے کا کوئی حق نہیں ہے۔ اس پر ، کنگنا نے ٹوئیٹ کیا ، “میں دیکھ رہی ہوں کہ بہت سارے لوگ مجھے دھمکی دے رہے ہیں کہ وہ ممبئی نہ آئیں ، لہذا میں نے فیصلہ کیا ہے کہ میں 9 ستمبر کو ممبئی آؤں گی اور ایئرپورٹ پہنچ کر پوسٹ کروں گی ، کسی کے باپ میں ہمت ہے تو روک کر دکھائے”

اس پر ، رکن پارلیمان مسٹر راوت نے بھی شدید رد عمل کا اظہار کیا اور کہا کہ آنے دو دیکھیں گے۔ ممبئی مراٹھی مانش کے باپ کی ہے، جو اسے قبول نہیں وہ اپنے باپ دکھائیں۔ شیوسینا مہاراشٹرا کے دشمنوں کو شراد کیے بغیر نہیں رہے گی۔ انہوں نے کنگنا کو مینٹل قرار دیتے ہوئے کہا کہ وہ اسے اپنے خرچ پر پاکستانی مقبوضہ کشمیر بھیجیں گے۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

error: Content is protected !!